Regulamin
Regulamin
– Zamówienia przyjmujemy telefonicznie pod numerem telefonu 603 898 359, przez formularz na stronie internetowej [FORMULARZ].
– Reklamacje są rozpatrywane do 5 dni od wykonania usługi.
– Pracownik informuje klienta o kosztach wykonanej usługi przed rozpoczęciem pracy.
– Zamówienia przyjmujemy z dokładnością do godziny (np. Przyjazd pracownika będzie między 10:00 a 11:00).
– Ceny podane w cenniku są cenami brutto.
– Po wykonanej usłudze pracownik wystawia rachunek, na życzenie klienta wystawiamy fakturę.
– Firma nie jest płatnikiem VAT.
– Zastrzegamy prawo do odmówienia wykonanej usługi jeżeli pracownik stwierdzi, że dany przedmiot nie nadaje się do czyszczenia.
– Nie gwarantujemy usunięcia plam na tapicerce meblowej, samochodowej z silnych barwników.
– Przed wykonaniem usługi klient jest informowany o rezultatach pracy.
– Odpowiedzialność za poniesione szkody ponosimy do 60% wartości poniesionej szkody.
– Dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
– Minimalna wartość zamówienia wynosi 50 zł.
– Jeżeli pracownik stwierdzi, że dywan może ulec zniszczeniu zastrzegamy sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.
– Nie odpowiadamy za wady ukryte dywanu, w miejscu przegniłym od spodu dywan może ulec pęknięciu.
– Dywany, które są klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną pierzemy wyłącznie na odpowiedzialność klienta ponieważ w procesie prania może dojść do rozklejenia lub zwiotczenia dywanu.
– W przypadku nieodebrania dywanu w ciągu 60 dni od wyznaczonego terminu zostaje on
przekazany na cele dobroczynne.
– Nie gwarantujemy usunięcia wszystkich plam oraz przebarwień z silnych barwników powstałych po kawie, herbacie, moczu, flamastrach, klejach, farbach oraz w przypadkach samodzielnego czyszczenia w domu w szczególności z dywanów wełnianych.
– Czas wykonania usługi wynosi do 7 dni roboczych, w okresie przedświątecznym okres może się wydłużyć.
– Zamówienie usługi znaczy akceptacje zamówienia.